IDIXII
ScholarBear on kehittänyt yhteistyössä Varsinais-Suomen Lastensuojelujärjestöt ry:n Linkki-toiminnan kanssa IdiXii-sovelluksen, jota pelaamalla nuori saa eväitä omien vahvuuksien tunnistamiseen ja itsetuntemuksen kehittämiseen.
Sovellusta voi hyödyntää monipuolisesti nuorisolle suunnatuissa eri kokoisissa ryhmissä. Nuori voi pelata IdiXiä myös itsekseen sekä kaverin tai aikuisen kanssa.





ENSISANAT
Ensisanat-sovellus on kehitetty taaperoikäisille lapsille tukemaan suomen kielen oppimista.
Sovellus käsittää 64 sanaa, joita pääsee opettelemaan kahdeksan teeman kautta: eläimet, lelut, ruoat, vaatteet, ruumiinosat, kulkuneuvot, ulkona ja kotona.
Värikkäät kuvat, hauskat äänet ja innostavat harjoitusosiot takaavat sen, että ensisanojen opettelu tämän sovelluksen avulla on paitsi kehittävää myös erittäin mieluisaa puuhaa.







GUIDER GAME
Tiimimme on kehittänyt vuonna 2019 julkaistun Guider Game -nimisen pelin, joka on monikielinen kotoutumista tukeva mobiilipeli Suomeen saapuneille maahanmuuttajanuorille. Guider Game -hanketta hallinnoi Gamu ry ja se oli STEA:n rahoittama.
Guider Game on valittu vuonna 2020 Suomen pelimuseon kokoelmiin esimerkkinä yhteiskunnallisesti vaikuttavasta opetuspelistä. Se oli finalistien joukossa Pakolaisavun vuoden 2018 kotoutumisteoksi ja vuonna 2019 se oli ehdolla Finnish Game Awardsin vuoden turkulaiseksi hyötypeliksi.